Benvingut al Bisbat de Terrassa

Català - Castellano. Seminaris Major i Menor. Consulteu lAgenda del Sr. Bisbe i Esdeveniments. Exortación Apostólica. Dijous, 21 de maig de 2015. Confirmacions del Col legi Viaró. El dimecres dia 20 de maig Mons. Saiz Meneses va presidir la Missa a la Catedral a les 17.30h. i confirmà 91 alumnes del Col.legi Viaró de Sant Cugat del Vallès. Dimecres, 20 de maig de 2015. Conferència de Mons. Saiz Meneses a la diòcesi de Cuenca. Dimarts, 19 de maig de 2015. Dimarts, 19 de maig de 2015. El dilluns dia 18 de.

OVERVIEW

This web site bisbatdeterrassa.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have evaluated five pages inside the domain bisbatdeterrassa.org and found two hundred and ten websites interfacing with bisbatdeterrassa.org. There is three contacts and locations for bisbatdeterrassa.org to help you correspond with them. There is two public networking accounts retained by this website. This web site bisbatdeterrassa.org has been on the internet for one thousand and twenty-two weeks, four days, one hour, and two minutes.
Dec 2004

BISBATDETERRASSA.ORG RANKINGS

This web site bisbatdeterrassa.org has seen variant amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for bisbatdeterrassa.org

Traffic ranking (by month) for bisbatdeterrassa.org

Traffic ranking by day of the week for bisbatdeterrassa.org

BISBATDETERRASSA.ORG HISTORY

This web site bisbatdeterrassa.org was started on on December 01, 2004. It is now one thousand and twenty-two weeks, four days, one hour, and two minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

Puiggraciós 1711-2011

Comissió dels actes de celebració dels 300 anys de la fundació del Santuari de Puiggraciós. Divendres, 4 de novembre de 2011. Fou un dia feliç! La sortida de cada autocar fou beneïda amb una bonica sortida de sol! Comissió 300 anys Puiggraciós. Diumenge, 25 de setembre de 2011.

Bisbat de Terrassa Net Portal del Bisbat de Terrassa

Felicitació del Sant Pare Francesc. Presentació del llibre, del vídeo i la web. Felicitació del Sant Pare Francesc. Crònica de la Celebració Eucarística. Cronologia dels deu anys de vida diocesana. Cronologia breu de deu anys de diòcesi.

Càritas Diocesana de Terrassa Càritas Diocesana de Terrassa Llamados a ser comunidad

Declaració amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona. Sortida dels infants del reforç escolar de Càritas Cardedeu a CosmoCaixa. Missatge de Quaresma del Sant Pare Francesc.

CatalunyaReligió.cat Lactualitat religiosa des de Catalunya

Tallers familiars de Setmana Santa a la Sagrada Família. La Setmana Santa al carrer. Fundació Escola Cristiana de Catalunya.

La festa més popular de la Garriga - Festa de Corpus la Garriga

La Garriga viu la festa de Corpus. La jornada de Corpus comptarà, a més, amb moltes activitats complementàries que inclouran concert.

CPCR Caldes

SI QUIERES SUSCRIBIRTE POR EMAIL. Jesús siempre buscaba espacios personales. Para conectar con el Padre,. Espacios de desierto, soledad, silencio,. Dónde volver a lo esencial. En Jesús hay siempre una invitación a abrirse,. A dejarse hacer por el Espíritu. Pido a Jesús que vaya disponiendo mi corazón. Para éste encuentro personal con Él,.

WHAT DOES BISBATDETERRASSA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bisbatdeterrassa.org Mobile Screenshot of bisbatdeterrassa.org Tablet Screenshot of bisbatdeterrassa.org

Bisbat de Terrassa

C/ Esglesia, 16

Terrassa, BARCELONA, 08221

Bisbat de terrassa

Fidel Catalan Catalan

Esglesia 16, 2o 3o

Terrassa, BARCELONA, 08221

OGIC INFORMATICA S.L

Joan Ventura Cardona

TRAVESSERA DE GRACIA 342.344 3o PLANTA

Barcelona, BARCELONA, 08025

BISBATDETERRASSA.ORG HOST

Our web crawlers observed that a lone root page on bisbatdeterrassa.org took zero milliseconds to stream. Our crawlers could not find a SSL certificate, so our parsers consider bisbatdeterrassa.org not secure.
0 seconds
88.26.205.29

dns21.servidoresdns.net
dns22.servidoresdns.net

Benvingut al Bisbat de Terrassa

DESCRIPTION

CONTENT

This web site bisbatdeterrassa.org states the following, "Dijous, 21 de maig de 2015." Our analyzers noticed that the webpage also stated " Confirmacions del Col legi Viaró." The Website also said " El dimecres dia 20 de maig Mons. Saiz Meneses va presidir la Missa a la Catedral a les 17. i confirmà 91 alumnes del Col. legi Viaró de Sant Cugat del Vallès. Dimecres, 20 de maig de 2015. Saiz Meneses a la diòcesi de Cuenca. Dimarts, 19 de maig de 2015. Dimarts, 19 de maig de 2015. El dilluns dia 18 de."

SIMILAR DOMAINS

Bisbat de Girona Girona

Dilluns 19 de març de 2018. Accediu als continguts en RSS. Sant Miquel de Palau-sacosta, Girona. Santa Maria Assumpta, Agullana. El Port de la Selva.

Bisbat de Lleida

Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

Apà stols per als joves. Jo sà c el cep i vosaltres les sarments. Accà s als diversos espais de cada delegaciÃ. Mons Agustà Cortà s Soriano. Bisbe de Sant Feliu de Llobregat. Bisbat de Sant Feliu de Llobregat. Tel 93 632 76 30. De dilluns a divendres de 9. 08908 Sant Feliu de Llobregat.

Portada - Bisbat Solsona

24 hores amb el Senyor a la Parròquia de Solsona. Missa Quaresmal amb infants i presentació de la Visió a la parròquia de Solsona. Vídeo Dia del Seminari 2018. Nota de premsa Vi deo Vocacional.